skip to main | skip to sidebar

Dishing the dirt on science

tisdag 10 februari 2009

Nattens dröm:

Att jag hajade till och såg på mitt schema att jag inte hade några lektioner på torsdag och blev lite glad men sen tänkte jag "Men åh, jag har ju inga schemalagda aktiviteter längre, jag har ju ett JOBB"

Idag var jag här 7:40 och trodde att jag skulle vara ensam men icke, det var packat med folk här (why!?).
Upplagd av biologen kl. 10:37
Etiketter: ambitioner, dröm, jobb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Deltagare

  • biologen

Bloggarkiv

  • ►  2010 (26)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (1)
    • ►  september (3)
    • ►  maj (1)
    • ►  april (2)
    • ►  mars (13)
    • ►  februari (2)
    • ►  januari (3)
  • ▼  2009 (62)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (6)
    • ►  september (8)
    • ►  augusti (2)
    • ►  juli (4)
    • ►  juni (2)
    • ►  maj (4)
    • ►  april (5)
    • ►  mars (6)
    • ▼  februari (9)
      • Out of america
      • Science Show
      • Arbetsskada: hypokondri
      • Det finns faktiskt två personer i Lund som forskar...
      • Nattens dröm:
      • nightmare on SHIT street
      • Intermission: labbild
      • Dieselkaffe
      • SOM ATT någon kommer att läsa min avhandling (om j...
    • ►  januari (15)
  • ►  2008 (57)
    • ►  december (10)
    • ►  november (10)
    • ►  oktober (19)
    • ►  september (12)
    • ►  augusti (4)
    • ►  juli (2)

Det dagliga brödet

  • En biolog i Namibia
  • today and tomorrow
  • Ms Blue Blend
  • tackföringenting
  • phdcomics.com
  • New Scientist
  • Forskning.nu
  • Pontus Lundkvist
  • Feedmycuriosity
  • Nature
  • niotillfem