onsdag 28 januari 2009

(surt inlägg)


Ok, den här veckan står biologen för det extatiska och det exotiska medan jag bidrar med grå vardag och surhet. Hade ju precis börjat komma på fötter med projektet och tänkt jobba arslet av mig sista två veckorna och vad händer? Såklart blir jag sjuk. Har idag bevisat för migsjälv att sprängande huvudvärk, yrsel och tolkning av icke-medgörliga nmr inte är en kul kombo. Pls gud låt mig bli bättre tills imorgon.

Det enda jag orkade göra igår var att måla naglarna med ett nytt nagellack som jag köpt i budget-meckat fulton street ($2!). Det torkade löjligt fort, undrar hur? Det måste innehålla något lösningsmedel som är förbjudet i den civiliserade världen, typ diklorometan? Måste gå till botten med detta vid tillfälle.

Nej, nu måste jag lägga mig ner.

Inga kommentarer: